29 Mayıs 2013 Çarşamba

Yaptım,oldu ! :) Şeker hamurlu+sade kurabiye :)

Uzuuun bir zamandır dağılmayan bir kurabiye yapmak istiyordum. Hatta beceremeyince de sipariş etmiştim. Evdeki tarif defterimi karıştırırken " Papatya Kurabiye"nin tarifini buldum. Yaptım...Oldu :)





İşte tarifim...




Papatya Kurabiye

1pk margarin
1cay bardağı sıvı yağ
1,5 su bardağı pudra şekeri
2 yumurta
1pk kabartma tozu
1pk vanilya
Un
(İki renkli isteyenler hamuru yaptıktan sonra yarsuna kakao katabilir)

Un ve kabartma tozu hariç tüm malzemeyi geniş bir kaba alıp katistiyoruz. Sonra un ve kabartma tozunu ekliyoruz.hamur kıvamina gelince bir poşete sarıp dolapta yaklaşık yarım saat dinlendiriyoruz. Daha sonra şekil verip yağlı tepside pişiriyoruz...

Arzunuza göre şeker hamuru ile süsleyerek de yapabilirsiniz :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder