25 Aralık 2016 Pazar

Balhatun Anne Oldu 👼

Merhabalar,çoook uzun bir aradan sonra tekrar blogtayim. Söz,nişan,düğün,balayı derken balhatun simdi de anne oldu ☺

Tüm günleri tek tek yazmak isterdim lakin şimdilik vakit kısıtlı o sebeple doğumumdan bir giriş yapayım. Firsat buldukça hem eski günleri hem bugünleri düzenli olarak yazmaya çalışacağım ☺


Evet 12 mart günü yaptığımız gebelik testinde o çok istediğimiz çift çizgiyi gördük ❤ 7 Nisan da ilk kez o ekranda minicik kesesini görünce dünya bizim oldu ❤❤❤ Derken rutin kontroller vs zaman akip gitti 13 haftada bize bir oglumuzun olacağını söyledi doktorum ama 16 haftada bu kez bir prensesimizin olacağını öğrendik 😊

Rutin hale gelen bel ağrım dışında oldukça rahat bir gebelik geçirdim. Ancak 36.haftaya geldiğimiz once plesanta da kirecleclenme yani bebegin esinin yaşlandığını ogrendik. Ardından da vücudumda özellikle gece artan bir kaşıntı meydana geldi yapılan testler sonucunda "gebelik kolastazisi" teşhisi konuldu. Üstelik  2cm de açılmam varmış, doktorum düzenli kontrol şartı ile bebeği tutabildigimiz kadar tutalım dedi.

38.haftaya kadar 3 gunde 1 nstye baglaniyordum her defasında sancı çıkıyordu ama ben hissetmiyordum. Üstelik kaşıntı giderek artıyordu. 38+0 da kontrole gittiğim de açıklık  4cm olmuştu,istişare edip doğumu başlatma kararı aldık.

Evet o büyük gün gelmişti. 7 kasım sabah 9.20de hastaneye yatisim yapıldı. 13.00a kadar kendi kasılmalarimla açıklık 7cm olmuştu. Doktorum bir miktar suni sancı ile desteklemenin doğru olacağını söyledi. Ve 13.20 de suni sancı almaya başladık. Hissetmediğim o sancılar yavaş yavaş artmaya başladı. Saat 15.30 gibi artık ağlıyor ve bir an evvel doğurmak istiyordum. Derken saat 16.10 da son kez dogumhaneye girdim ve 16.21 de cennet kokulu kızım kollarımdaydi. O ilk an ilk kucağıma alisim,ilk temas mükemmel bir duyduydu. Rabbim dileyen herkese nasip etsin insallah ❤🙏

Böylelikle Balhatun artık anne oldu ❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder